دعوانامه

خرید بک لینک
خوشمزه ترین قسمت زندگیم اینه که حبه جلو صغیر و کبیر باباشو صدا میزنه: مادر

.....................................................................

دوست عزیزی ک تلفنی ازت میپرسم اسم دخترتو چی گذاشتی؟ میگی : آنیل و من میشنوم : وانیل!!!!

باجنبه تر باش.پای ده سال دوستی درمیون بود

.....................................................................

واسه علی 20 صفحه انتقاد نوشتم. ..بعبارتی یاسین تو گوش خر خوندم

همون چمپت تنبل بی خاصیت

همون نادونه قهرقهرو

اصلنم موازین انتقاد سازنده رو رعایت نکردم: اول تعریف و تمجید

سپس انتقاد کوتاه و ساده

آخر سر: ابراز دوستی و محبت

ده سال تجربه کذایی پشتم بود ک 20 صفحه براش غرغر ردیف کنم بخوره تو پرش فک نکنه چ گ و زیه

براش نوشتم لطفا حتمن جواب بده ببینم چی بلدی:

نداد

..................................................

+ نوشته شده در ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ساعت 1:27 توسط شمیم |
لحظه ها عریانند...

ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 3:36

صفحه بندی