یعنی بخوام از جزئیاتش بنویسم جز اینکه سرتون رو ب درد بیارم چیزی براتون ندارم
من یه ورژن رسمی دارم ته سم و سموم دو عالم، این ورژنمو اصلا استفاده نمیکنم ، گناه دارن ملت ، با کلمات کاملا کتابی و رسمی که قابل شکایت کیفری نیست طرف مقابلمو بدجور ترور شخصیت میکنم نفهمه ع کجا خورده!
از دادگستری بمن و اون زنیکه ای ک زده بود به ماشینم و در رفته بود ؛ وقت دادن ، تو شهر اون ها ؛ شورای حل اختلاف
سرتون رو درد نیارم نگم ک نیومد و بعدش با تلفن از جانب دادگستری تشریف نجس شو اورد و چقدررررر الم شنگه به پا کرد و توهین و تهمت پشت تهمت و تنم رو لرزوند،،،،و و از شورای حل اختلاف باز صد جا فرستادنمون تو شهر غریب ؛ شارژ گوشیمم قرمز بود و باید آدرس ها رو با رهیاب ها میرفتم و به چه مکافاتی رفتم و اومدم و نهایتش اون تو شرکت بیمه ؛ کلی بی ادبی کرد و فحش داد و بازم قهر کرد و باز پرونده مفتوح موند و رفت
این زنیکه یه عالم حرفای به خیال خودش کون سوزان میزد
من نیم جمله میگفتم : یعنی ادم ۵۰ سالش بشه بعد بشه یه پرسونالیتی مث تو؟! متاسفم برا عمری که مفید سپری نشد
،،،،،،
نمیدونست چی بگه ، هی میگفت : تو بیکاری تو خونه داری ، وقتت بی ارزشه افتادی به کار دفتری و اداری و شکایت و حکایت، من شاغلم وقتم با ارزشه، مث تو اخاذ نیستم ، تو گدا زاده ای افتادی رو مال و منال ما ، میخای خرج تو دراری شکم تو سیر کنی صدقه خوره مایی
میگفت معلوم نیس این بیکاره خونه داره شوهر داره یا نداره خرجش از کجا در میاد ، اینان تو جامعه افتادن ماهارو بدبخت کنن اخاذی کنن گشنه ی پول های حلال مان
نیم جمله گفتم : من ملکه بریتانیام هر چی دارم وقت؛ همه رو هم خریدم
یعنی تا مغز کونش میشوخت هوااااااااار میکشید
ولی
آخرش
بعده کش و قوس های فراووووووون
شوهرش زنگ زد منت کشی و عذر خواهی و
تمام خرجی ک بابت شکایت متحمل شده بودم رو جرینگی ازش نقد گرفتم و کارها رو با بیمه پیش بردیم
کارشناس دادگستری برام ۲۲ میلیون خسارت برید ک بخشی شو بیمه ی اون و مابقی شو بیمه بدنه خودم تقبل خواهد کرد
و اون زنیکه از شدت خشم و غم و ناراحتی ، گذاشت آخری ک داشتم سوار ماشین میشدم برم ، تو خیابون عر کشان کلی فحش بهم دادکلی برای من و بچه م ارزوی مرگ و تصادف و له کشیدن زیر تریلی کرد
محل سگ بهش ندادم
زنی که شوهرش ؛ دو مرتبه در زمانهای مختلف ؛ به منه هفت پشت غریب ، یواشکی میگه ببخش ک زنم انقدر بد رفتاره! برای من ارزش انسانی ای نداره که از خزعولاتش برنجم
و زمانی که در مقابل دویست جمله وروره اون ؛ یک جمله ی تلخ رسمی حواله ش میکردم و گوز پیچ میشد و ب شوهرش سقلمه زد و گفت که : دیدی گفتم این زنه ( یعنی من) با حرفای با ادبانه به آدم توهین میکنه،،،،،، همونجا جام برد قهرمانی رو به خودم دادم و روحم تازه شد
خلاصه که قطعا الان میره خونه برا کس و کارش میگه که : من به مثلا شمیم اینو گفتم اونو گفتم و خوشحاله که زبون گندیده شو به کلام گندیده آلوده کرده
و من خوشحالم از اینکه
یه یارویی گفته بود خسارت من تعویض قطعه نمیخوره و تعمیر میخوره و میشه ۳/۵ میلیون و این زنه اگه اون روز ۳/۵ میلیونو میداد من صد صدر صد توافق میکردم
الان جلو چشمش من ۲۶ میلیون بگیر شدم و
اون
لوله
شد
البته بیمه رو ک میشناسین این پولا تو جیب من نمیره اگه قطعه رو عوض کنم با ارسال مدارک کاملا واقعی و معتبر هزینه شو میده
اینش اهمیت نداره
اصلا پول نمیخام، اصلا تعویض نمیخام ولش کن بابا
همنقد ک تو ک و ن زنیکه رفت خوش حالم
یه چسب لنت مشکی میگیرم میزنم
تازه اینو نگفتم که اون مبلغی ک برای کارشناس دادگستری و مبالغ دفتر قضایی پرداخت کردم (۳-۴ میلیونو)رو بعضی قضات نصف ب نصف بین من و مقصر تقسیم میکردن حتی بعضی قضات اصلا قابل برگشت ب من نمیذونستن
اما ازشون نقدددددد ستوندم
لحظه ها عریانند...ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20