قد من ١٦٠ هست و عموما وزنم حدود ٧٠
يه بار سال قبل رژيم كتو گرفتم وزنم ب ٦٠ رسيد و كيف دنيا رو كردم
رژيم كتو ب شخصيت من نميخورد و من بدون اينكه فرمولهاي تثبيت وزنش رو پياده كنم از رژيم خارج شدم، من كالري غذاها رو از بَرَم، منتها بدون دريافت اضافه ي كالري وزنم برگشت باز ٧٠ شد
منم مثل اكثر ادمها از چاقي بيزارم و از خودم متنفر
من آدم رژيم كم خوري نيستم
تو اينستا ديدم چن مورد كه همچينم چاق نبودن رفتن عمل اسليو كردن
شستم تير كشيد كه ميشه بدون ابنكه بي ام آي بالاي ٤٠ باشه هم اسليو كرد
نگم ك چقدر از كاربرايي ك اسليو كردن تحقيق كردم
همه از دم راضي
نگم چقد مطلب خوندم و تو گروهاشون عضو شدم و با مزايا و چالشهاشون اشنا شدم
بي ام آي من فك كنم ٢٨ بود ( درست يادم نيس )
از چندين دكتر امار گرفتم گفتن بي ام آي ٣٢-٣٣ به بالا رو در صورت داشتن مشكل جدي اسليو ميكنن
يكي از دوستامون دختر ٢٠ ساله ش اسليو كرد و سر و مر و گنده!
ازمايش خون دادم؛ همه چيم سالم
اندوسكپي كردم ؛ سالم
تست ريه دادم سالم
تست قلب دادم سالم
سونو كردم اميدوار بودم مني ك انقدر شيريني خور هستم يه ذره كبدم چرب باشه ؛ اما سالم
ديگه تنها بهونه م برا خالي نكردن عريضه : زانو درد و پا درد بود ( الكي گفتم)
ديدم بهونه م رو ميپذيرن
منتها وزنم هنوز كم بود
خودم رو در عرض يك ماه و نيم از وزن ٧١ رسوندم به ٧٩
نگم ك چقد حالم از اينهمه خوردن بهم خورد برنجم رو زياد كردم و چاق شدم
الي و خيليا ب روم اوردن ولي مهر سكوت ب دهنم زدم و وا ندادم نقشه اس
ب علي هم جريان اسليو رو گفتم اون گفت : نكن اين عملها جديده ؛ حتي اگه چن سال برات خوب باشه بازم تاثير آتي ش معلوم نيس
انقدر از گروهها و دايركتاي اسليو شده ها براش رفرنس اوردم كه در نهايت گفت هر كار ميخاي بكن ؛ تو تاريكي ميرقصيدم لحظه ها عریانند...
ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34