اووكادو ميگو

خرید بک لینک

لقمه اول رو خوردم حالم داشت به هم ميخورد باز گفتم نههههه حتما ته مزه ش خوبه ؛ آخه چطور ممكنه اين همه ادم باكلاس اينو ميخورن اين مزه اش گندمزه باشه

لقمه دوم ؛ عوق

سوم : عوق

حيفه اونهمه پياز و ادويه و اب نارنج كه حروم كردم برا ميگو

بخدا اون باكلاسا هم اطوارشونه!

مگه مجبورن! مگه قحطي اومده؟ اينا چيه ميخورين

دفعه قبل گفتم دستورشو بلد نبودم ايندفعه ك كلي مخلفات زدم تنگش

مزه ي ماهي زنده ي سفتِ پخته ميداد اونم ماهياي بوگندوي زنده!

ايشه

لحظه ها عریانند...

ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1402 ساعت: 4:48

صفحه بندی