
سري قبل يه چيزي ب اسم اِستِنت تو معده م گذاشته بودن يكشنبه از طرريق اندوسكپي درش اوردن كلي از دردهاي يكماه اخيرم با خروج استنت برطرف شد علي امروز بعد از يك هفته عكس استنتي ك دراوردن رو نشونم داد ؛؛؛؛؛ من تو نت سرچكرده بودم يه استوانه به طول ٥-٦ سانت بود اما اين چيزي كه از معده م دراوردن يه استوانه دست كم ب قطر ٤ سانت و طول بالاي سي سانت بود وحشتناك غول پيكر بود كه الحمدلله نقش درمان معده رو انجام نداد فقط باعث شد تونستم يكماهي ك خونه بودم بتونم غذا بخورم فاكتوراي خونيم مثبت بشه اماده جراحي بشموس...
ادامه مطلب
حالا ك حال عموميم خوبه بريم بساط غيبتجاري خارجيم دو بار ب من زنگ زد احوالپرسي اما اين جاري چاقچولي دوزاري آخر يه خبر نگرفت . برادرشوهر مومنه م حتی از علی یه خبر احوال نگرفت ، دروغ جرا ، پدرشوهر مادرشوهرم الانا شمیرزدان هر روز زنگ میزنن خواستن بیان علی نمیذاره ، دختر خالم ستاره و خواهر برادرش یه خبر نگرفتن ، در حالیکه بزرگان از جمله عموهام دایی هام همه اومدن دیدنم،،، یه پسرخاله دارم خیلی دوسش دارم اما مذهبیه و رییس کلانتریه اصلا شمارشو ندارم همون روزای اول زنگ زد احوالپرسی، تمام معلم هایی ک پیششو...
ادامه مطلب