جمهوری تازه گالش يافته((گالش بمعني چوپان گاو استعاره از چيپِ)))

خرید بک لینک
خدایی پیوستن به کمپین قلیون کش ها تو سی و چهااااااااار سالگی گالشیِ مطلق نیس؟؟؟؟

یک ماهی هس ک جایی میریم قلیون سفارش میده با اون بیماری آسمش میشینه پاف پوف دود میکشه

کمش بود ورداشته واسه خونه هم قلبون خریده....دیشب دیدم بساط قلیون کرده.هم رو گازمو هم جایی ک تو هال قلیون میکشید پر از خاکستر کرد.....با صدای بلند غرغر کردم با این مضمون:

اَهههههه....همه سنشون میره بالا میرن سراغ علم و ادب .این نادون تازه گالشيش گرفته

با اینکه مثلا تو لک بودم خودم از غری ک زدم خندم گرفت

........................

نظر شما مهربانان و مهربانوهای عزیز چیه

+ نوشته شده در ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ساعت 10:35 توسط شمیم |
لحظه ها عریانند...

ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 266 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 7:22

صفحه بندی