امشب تولد يه بچه دعوتيم و ديروز غروب بعد از ٧٥ روز سوار ماشين شدم تا برم كادو بخرم
اين ماشين از مهر ماه دستم بود ٩ ماه شده
سوييچ ماشين تاشوعه و من انقد گيج و منگ بودم چند ديقه ب تلاطم افتادم كه چرا ريموت رو اوردم و سوييچ نياوردم لحظه ها عریانند...
ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19