سري قبل يه چيزي ب اسم اِستِنت تو معده م گذاشته بودن يكشنبه از طرريق اندوسكپي درش اوردن كلي از دردهاي يكماه اخيرم با خروج استنت برطرف شد علي امروز بعد از يك هفته عكس استنتي ك دراوردن رو نشونم داد ؛؛؛؛؛ من تو نت سرچكرده بودم يه استوانه به طول ٥-٦ سانت بود اما اين چيزي كه از معده م دراوردن يه استوانه دست كم ب قطر ٤ سانت و طول بالاي سي سانت بود وحشتناك غول پيكر بود كه الحمدلله نقش درمان معده رو انجام نداد فقط باعث شد تونستم يكماهي ك خونه بودم بتونم غذا بخورم فاكتوراي خونيم مثبت بشه اماده جراحي بشم
و
سه شنبه جراحي شدم جراحي سنگين بود درد زيادي داشتم
امروز شنبه مرخصم و برميگردم خونه تا كم كم بهتر بشم
تو جراحي سه شنبه تمام جاي بخيه هاي قبلي رو از نو شكافتن و باز از طريق لاپراسكپي يه كارايي روم كردن كه هر چي هر دو تا دكتر توضيح دادن من نفهميدم چه ربطي به سوراخ بالاي معده م داره؟
لوله و كيسه و درن هاي قبلي رو درواوردن و روش رو بخیه نکردن فقط با گاز استریل شکاف های دو تا درن رو بستن که چرک ها بتونه بریزه
با عمل سه شنبه
تو معده م لوله كذاشتن از طريق يه سرنگ اب و ابميوه و اب سوپ رو بريزيم تو لوله مستقيم وارد معده شه
فعلا یک هفته الی ده روز نبايد تغذيه از دهان داشته باشم
بعداً يه روزي سر حوصله مراحل درمان رو مينويسم شايد ب درد كسي خورد
خوشحالم بخاطر ترخيص
درد و ضعف برقراره
از دلتنگی دل و دین از کف دادم
ب جهنم ک احساس میکنم عمل شون من دراوردی و بیربط بود
دو روز دنیا رو نمیخام دور از بچه م باشم
طوق لعنت هم گردن منه گردن شیکسته
با اجازه تون لحظه ها عریانند...
ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29