
اون جاري م ؛ همون پولداره، انقدر خانومه نگم براتون. ، حتمن ب همه احترام ميذاره ؛ كم حرف ميزنه، صداش قشنگ و گوش نوازه و از افراد تعريف ميكنه، چند وقت پيش داشتم براش يه خاطره اي با هيجان تعريف ميكردم : بهم با همون صداي قشنگش گفت ( دلم برا لحن حرف زدنت تنگ شده بود) يخورده ع خودم خجالت كشيدم. آخه اونها شمالي نيستن و من عين همه شماليا ناآروم و پرهيجان حرف ميزنن ، ميونه اينهمه مليّت تو ايران ، دوسته مشهدي و دوسته كُرد هم داشتم كه خيلي مث ما شماليا هيجان زده و با آب و تاب حرف ميزنن اما يزد رفتيم شير...
ادامه مطلب
دارم با سرعت جت کیلومتر در ساعت براتون میتایپم...کلی کار دارم...بدون اطلاع علی؛رفتم برا عروس جانمون فرش9 متری خریدم...فرش رو بردم خونه ی دوستم قایم کردم علی نبینه.... با خودم گفتم: چرا تو بوق و کرنا ک...
ادامه مطلب