
فریال دوست جانمو یادتون میاد که چن وقت قبل شوخی شوخی زدیم شخصیت همو به گ ه کشوندیم....بعد گفته بودم اون کینه شتریه و میدونم تا ابدالآبدین با من قهر میمونه ولی منه واموندهxa0اصلا کینه ای نیستم نمیدونم چرا.بهش اس دادم و دوباره با هم دوس شدیم با فریال ایناxa0و یه سری دوستای دیگه مون قرار گذاشته بودیم بریم بیرون...در حال رفتن بودیم ک دوست2 زنگید ک داره خواهر بزرگشو میاره خواهرش معارف خونده میدونستم یه شوهر باشخصیت هم داره(برخلاف شوهرای بی شخصیت ما ) :)xa0.تو دلم آتیش گرفتم گفتم ما داریم برا مسخره با...
ادامه مطلب