
سوژه ای ندارم بنابراین روزانه نویسی میکنم...دیروز کلی کارامو کردمxa0 دلمو صابون زدم ک امروز بچه رو میذارم مهد برا اولین بار کارای بیرونی ندارم و میام خونهxa0 ریلکس میکنم چای و کتاب :) اما لعنتی دیشب اخر ش...
ادامه مطلب
طوفان اومد شمالو گو ز پيچ كرد خيط خيطططططط عزرائيل ما شمال نبوديم xa0...
ادامه مطلب