
من رو سین جیم نکنین نخوایین هویت ها رو درارین؛یه شاهد یه راوی یا یه معتمد اوردن تلوزیون ؛ در مورد فرد خاصی ؛ حرف بزنه!!!!!!!!!!از زندگیِ اون فرد خاص خاطره ها گفت و مث سگگگگگگگگگگگگ دروغ گفتگفت : ساده زیست بودن ، دست به خیر داشت ، رانت و ثروتی نداشتمثلللللل سکگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ دروغ گفت سال هشتاد ( اون ساده زیست در تلوزیون) مبلمان خونه شونو از فرانسه خریدن اوردن ایران ( ۳۰۰ میلیون) و مامانم اينا سال هشتاد و چهار يه اپارتمان ٩٠ متري نوساز خريده بودن ٢٧ ميليون!!!!!!!ملت :ما با اونا فامیل ایم ،،، ن...
ادامه مطلب
چند روز قبل ميخواستم لوازم تحرير بخرم رفتم تو كوچه ي محله ي قديمي م ك دوران مجرديم چند سالي تو اون محل بوديم ؛ ماشين پارك كنمتو محله ي قديمي ما يه پيرمردي مغازه داشته و داره كه يكسري تره بار محدود ميفروشه ؛ هميشه تو ذهنم دلم ميخاس پدربزرگم هم مثل اين پيرمرد همچين فعاليت محدودي ميداشت ، اما چند سال بعدش پدربزرگم فوت شد و البته تو اون چند سالي ك توي اون محل ميزيستيم نشد ك از مغازه پيرمرده چيزي بخرم ولي تو دلم دوسش داشتماز قضا جا پارك فقط كنار مغازه ي اون پيرمرده بود و تازه آب كولر ساختمون اونها هم...
ادامه مطلب