
اين پست، پست عبرت نيسحال روحيم افتضاحه نميتونم پيش كسي بيانش كنممينويسم اينجا شايد ...من موندني نيستم عفونتهاي داخليم هيج جوره كم نميشه تحت نظر جراح و عفوني امميدونم اخرش ميميرماز مردن نميترسم از سرتوشت بچم ميترسم ميلرزم عذاب ميكشم حتي نميدونم چه وصيتي كنم اوضاع قابل درست شدن نيسعلي و مامان و بابا داغدار ميشناما بچه م بدبخت ميشهكي كاراشو بكنهچه وصيتي بكنم ؟ خدااااااااااااااااا...
ادامه مطلب